Çıkış yap

Dijital Pazarlama Blog

    6 gün önce

    CLS Nedir?

    Kümülatif Düzen Kayması (CLS), kullanıcı deneyimini ölçen ve 2021’de sıralama faktörü haline gelen bir Google metriğidir. Bu blog yazımızda CLS’nin…
    6 gün önce

    Semrush Copilot Nedir? Nasıl Çalışır?

    Yapay zekadaki ilerlemeler, SEO stratejilerinin oluşturulmasını dinamik ve zaman açısından verimli bir hale getirdi. Çevrimiçi varlığınızı güçlü tutabilmeniz için arama…
    6 gün önce

    Breadcrumb Nedir? Neden Önemlidir?

    Breadcrumb, yani türkçeye çevrilmiş adıyla içerik kırıntısı (ekmek kırıntısı) web sitelerinin kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve içeriklerini daha kolay erişilebilir kılmak…
    6 gün önce

    Ticimax SEO Ayarları Nasıl Yapılır?

    E-Ticaret dünyası, sürekli olarak büyüyen ve rekabetin yoğun olduğu bir ortamı barındırır. Bu nedenle, işletmelerin çevrimiçi varlıklarını güçlendirmek ve hedef…
    1 hafta önce

    Anahtar Kelime Yamyamlığı Nedir? Nasıl Düzeltilir?

    Bir web sitesini arama motorları için optimize etmek, organik trafiği artırmak ve hedef anahtar kelimelerde yükselmek kesinlikle karmaşık bir süreçtir.…
    1 hafta önce

    HTTP Durum Kodlarına İlişkin Temel SEO Kılavuzu

    HTTP durum kodları, web sitenize gelen ziyaretçilerin karşılaştığı, 404, 500, 301 gibi kodlara verilen genel isimdir. Bu kodlar, genellikle kullanıcı…
    1 hafta önce

    Canonical Etiketi ve 301 Yönlendirmeleri

    Her şeyden önce akıllara takılan bir soruya değinelim. “Canonical Etiketi ve 301 Yönlendirmesi aynı işlevi görür mü?” sorusunun cevabı elbette…
    1 hafta önce

    Canonical Etiket Sorunları

    En deneyimli pazarlamacılar dahi zamanla hata yapabilirler ancak, bu hatalar standart etiketlerin kullanmasıyla alakalı olduğunda, hatalar geri dönülemez sonuçlar yaratabilir.…
    Başa dön tuşu