Dijital Pazarlama Blog
6 gün önce
CLS Nedir?
Kümülatif Düzen Kayması (CLS), kullanıcı deneyimini ölçen ve 2021’de sıralama faktörü haline gelen bir Google metriğidir. Bu blog yazımızda CLS’nin…
6 gün önce
Semrush Copilot Nedir? Nasıl Çalışır?
Yapay zekadaki ilerlemeler, SEO stratejilerinin oluşturulmasını dinamik ve zaman açısından verimli bir hale getirdi. Çevrimiçi varlığınızı güçlü tutabilmeniz için arama…
6 gün önce
Breadcrumb Nedir? Neden Önemlidir?
Breadcrumb, yani türkçeye çevrilmiş adıyla içerik kırıntısı (ekmek kırıntısı) web sitelerinin kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve içeriklerini daha kolay erişilebilir kılmak…
6 gün önce
Ticimax SEO Ayarları Nasıl Yapılır?
E-Ticaret dünyası, sürekli olarak büyüyen ve rekabetin yoğun olduğu bir ortamı barındırır. Bu nedenle, işletmelerin çevrimiçi varlıklarını güçlendirmek ve hedef…
1 hafta önce
Anahtar Kelime Yamyamlığı Nedir? Nasıl Düzeltilir?
Bir web sitesini arama motorları için optimize etmek, organik trafiği artırmak ve hedef anahtar kelimelerde yükselmek kesinlikle karmaşık bir süreçtir.…
1 hafta önce
HTTP Durum Kodlarına İlişkin Temel SEO Kılavuzu
HTTP durum kodları, web sitenize gelen ziyaretçilerin karşılaştığı, 404, 500, 301 gibi kodlara verilen genel isimdir. Bu kodlar, genellikle kullanıcı…
1 hafta önce
Canonical Etiketi ve 301 Yönlendirmeleri
Her şeyden önce akıllara takılan bir soruya değinelim. “Canonical Etiketi ve 301 Yönlendirmesi aynı işlevi görür mü?” sorusunun cevabı elbette…
1 hafta önce
Canonical Etiket Sorunları
En deneyimli pazarlamacılar dahi zamanla hata yapabilirler ancak, bu hatalar standart etiketlerin kullanmasıyla alakalı olduğunda, hatalar geri dönülemez sonuçlar yaratabilir.…