Dijital Pazarlama

Google My Business Nedir?

Google My Business (Google Benim İşletmem), Google’ın bir hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi olarak daha fazla görünürlük kazanmalarını sağlayan ücretsiz bir…

Devamını Oku »

Affiliate Marketing Nedir?

Affiliate marketing nedir? Süreçleri nelerdir ve Affiliate marketing nasıl çalışır? tüm sorularınızın cevabı bu blog yazımızda! Günümüzde, sosyal medyanın ve…

Devamını Oku »

Dönüşüm Oranını Artırmak İçin 10 İpucu

Dönüşüm oranı, istenilen belirli bir eylemi tamamlayan kullanıcıların yüzdesini gösterir. Bu oran, ‘dönüşüm’ adı verilen bir eylemi gerçekleştiren kullanıcıların toplam…

Devamını Oku »

Algoritma Nedir?

Günümüzde, bir makinenin veya özellikle bir bilgisayarın belirli bir hedefe ulaşmak için takip ettiği kurallar dizisi için kullanılan terim genellikle…

Devamını Oku »

Alan Adı (Domain) Nedir? Nasıl Alınır?

Alan adı, bir web sitesinin adresini tanımlayan benzersiz bir isimdir. İnternet üzerindeki herhangi bir web sitesinin erişimini sağlayan bir tür…

Devamını Oku »

Google Ads Nedir, Nasıl Kullanılır?

Reklam, ticaretin temel yapı taşlarından biridir ve ticaretin evrimiyle birlikte reklamcılık yöntemleri de sürekli değişmektedir. Özellikle dijital dünyadaki hızlı gelişim,…

Devamını Oku »

KPI Nedir?

KPI nedir? Ve neden önemlidir? sorularını Orbita olarak cevaplandırdık. Daha fazlasını öğrenmek için içeriğimize göz atabilirsiniz. KPI, ”Key performance indicator”…

Devamını Oku »

ROI Nedir?

ROI Nedir? Nasıl hesaplanır? Yatırım örnekleri ve daha fazlası için sizler için oluşturduğumuz bu içeriğimize göz atabilirsiniz. ROI (Yatırım Getirisi)…

Devamını Oku »

Hedef Kitle Nedir?

Hedef kitle, bir yayının, reklamın veya diğer mesajın özel olarak hedeflenen izleyici veya okuyucu kitlesi ya da kitleleri anlatan bir…

Devamını Oku »

Marka deneyimi Nedir?

Pazar payını kapacak kalıcı bir izlenim bırakmak istiyorsanız; marka deneyimi konusuna önem vermelisiniz. Markalar, sürekli kalabalıklaşan bir alan olduğu gibi…

Devamını Oku »
Başa dön tuşu